ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ (ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!)

Καλέ μου συνδημότη, ΓΙΟΡΤΟΥΛΕΣ έρχονται, η ΚΡΙΣΗ και οι ΚΡΙΣΑΡΕΣ είναι εδώ και θα μείνουν και του χρόνου, οι ΚΡΟΙΣΟΙ κι αυτοί εδώ θα είναι..... Εγώ μόνο να σου ευχηθώ να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται και να μην μιζεριάσεις μέρες που είναι, όσα ΜΝΗΜΟΝΙΑ κι αν έρχονται...... Γενικά να μην μιζεριάζεις, γιατί άλλο φως δεν έχουμε παρά την ψυχούλα μας που μας φωνάζει να κοιτάξουμε αλλού.... Να ακούσεις ξανά τον ΣΤΕΛΛΑΡΑ να θυμηθείς τι θα πει περηφάνια μέσα στα χαλάσματα και εγώ θα σου λέω από εδώ για την ΠΟΛΗ μας όσο μπορώ..... Λίγο θα ασχοληθώ με ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ και ΠΡΟΣΩΠΑ στο εξής, γιατί βαριέμαι να στήνω αυτί στα μπαλκόνια και στα πεζοδρόμια...... Θα σου λέω όμως για όλα τα ΚΡΙΜΜΑΤΑ που βλέπω, θα σου τα λέω μέχρι να δω τη ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ όμορφη, μέχρι να μπορέσει να την περπατήσει όλη το ξαδερφάκι μου που ζει καρφωμένο στο ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ......
Με τον ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ, εδώ θα είμαι ΠΑΛΙ..... ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ όπως κι αν τις περάσεις και ο καινούριος ΧΡΟΝΟΣ ας μην φέρει κάτι, αλλά να πάρει..... Για να χαμογελάσουμε λιγάκι ξανά, που λέει και ο DIRTY ΧΑΡΗΣ.....

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μια και καμία